12 March 2011

EC113's field trip

assalamualaikum~ :)

huh. missing in action for three days in a row. where was I? what I did? HAHA.. go figure! lalala~ ^__^
my EC113 mates and I were having a three days and two nights of field trip to Kuala Lumpur and Putrajaya starting on last Wednesday till Friday. there were twenty eight of us (twelve girls with sixteen boys) with two male lecturers tagging along and two sweet uncle drivers. yes, the uncles were so kind to us. kind enough to let us have our movies marathon along the way from Putrajaya to Arau. horror, man-eating movies and not to forget, cerita bont*t. HAHA.. suka ingin saya maklumkan, saya memang akan gelarkan cerita Thailand itu sebagai cerita bont*t sebab dua siri yang ditayangkan kepada kami semalam, have bont*t in each of it. HAHA.. :)

most of the money was spent on food which I clearly don't understand why? I ate rice thrice yesterday. nasi lemak telur goreng+telur rebus for breakfast, nasi ayam for lunch and nasi kandar for dinner. whaaaaaaat was that? itu belum termasuk dengan all those pau, telur separuh masak and jajan. feeling pirana pun ada juga. kerja ngap, ngap dan ngap. oh. jangan memandai nak kata aku makan tak baca Bismillah pulak eh. setiap kali kami makan beramai-ramai, bukan setakat Bismillah. siap dengan doa makan sekali kami baca eh. -,-

and for that, I fainted for almost twelve hours. woke up with empty stomach. mula lah nak menangis sebab lapar. aku suka emo kalau lapar. aigoo. I want to go home. :'(

gembira dengan hidup sekarang.
ALHAMDULILLAH.

8 comments:

akema yazid said...

hahaha..
ngap ngap ngap ja keja hg..;p




sebelum ni x gembira ka weh???

Anonymous said...

lama x p field trip. rindunya nak p lagiiii

AdilaKaman said...

kuma : aku bukan cam ang. tidoq, tidoq, tidoq ja kerja ang. HAHAHA..

sebelum ni? ciss.. gembira la. muka aku ni, ada rupa orang mati laki ka? tak kan? HAHAHAA.. cuma la ni, lagi gembira. sem ni aku happy dengan kalian. :)

AdilaKaman said...

dylla fadzil : semua orang suuuuuuuuuuuka field trip! :)

ENCIK TIKUS said...

mane mane ? tak nampak ponn

AdilaKaman said...

encik tikus : HAHAHAAHHA.. ada laaa.. menyorok. :D

miss tita said...

aku pun GEMBIRA :)

AdilaKaman said...

capik : sibuk!! HAHAHAHA..