23 April 2011

benda pelik satu

assalamualaikum~ :)

hai semua. hee. hari ni hati banyak suka. dapat balik rumah, dapat tidur dalam keadaan yang sangat dingin, dapat keluar jalan-jalan makan angin dan yang penting, dapat makan ikan siakap bakar kat halaman rumah dengan abah dan tiyah. free air gitewww.. :)

huhu. hari ni bukan nak cerita pasal aku gembira ka hapa. nak kongsi gambar ja. gambar ni aku ambik masa on the way to Tasik Darul Aman, Jitra. masa ni kalau tak silap, aku ada berdekatan Jitra Mall. masa lampu trafik tengah merah, aku pun melilaukan mata ke sekeliling. despite staring at handsome guys in the next car, I accidently looked at the sky, and accidently found this! hee.. banyak betul 'accidently', nasib baik tak accident. ALHAMDULILLAH. -,-
pelik kan?
ni pun.
aku tunjuk kat mama, kelam kabut mama suruh aku ambik gambar. mama kata, bukan senang nak tengok. hehe.. tak tau lah kan kalau ada yang pernah tengok atau accidently nampak benda ni. yang pasti, that was my first time. ;)
subhanallah.

6 comments:

Si Kosong said...

act..mende nie doh biase sgt berlaku..commonly petang n waktu 2 agak2 mendung hitam awannye..hahah!sokey..pas nie alert wif surrounding above,coz its so many great thing up there :)

AdilaKaman said...

HAHAHA.. selama ni terperap dalam UiTM, memang jakun sikit dengan environment. -,-

Amir Syahir said...

awan mengandungi air hujan dan terkena cahaya mentari di kala menerjah ufuk barat..

cewah..


kebesaran-Nya.

AdilaKaman said...

hiro : HAHAHA.. kemain hiro. :P

Unknown said...

cantik..tak pernah jupe cmnie :)

ciptaanNYA sempurna...

AdilaKaman said...

alya : harus la sempurna. :)