28 June 2011

ini fakta, bukan auta

assalamualaikum~ :)

huh. malas nak taip panjang-panjang. cuba baca dan fahami saja situasi yang cuba aku hidangkan kat bawah ni. I'm having massive headache right now. aku hantar adik daftar masuk KPTM Alor Star, aku pulak yang over letih tak hengat. pheuuu~


lokasi : dalam Restoran al-sheikh (kalau tak silap eja)

makcik pelayan : adik ni, umur berapa?
adik : lapan belas.
makcik pelayan : laaaa.. sebaya anak sulung makcik. anak sulung makcik lapan belas jugak. ni, mai daftar sekali ka? *menunding jari ke arah aku*
mama : eh, bukan. ni KAKAK dia. mai tolong hantaq ja.
aku : *sengih*
makcik pelayan : laaaaaa... kakak dia? makcik duk ingat ka dia tingkatan tiga, tingkatan empat. kakak dari yang ni rupanya. *muka kagum*
aku : yessssssssss! *hampir terlompat*

......................................................................................

lokasi : luar Restoran al-sheikh (kalau tak silap eja lagi)

aku : you see! makcik tu kata, I'm six years old younger okayyyyyyy... *muka bongkak*
abah : *sengih memerli*
aku : HAHAHA..
pheuuu.. cheq bukan nak bangga diri. cuma.....

INI FAKTA, BUKAN AUTA. (^_^)Y

4 comments:

Lucy S. said...

hahahaha! tahniah la weh. tak payah susah2 telan antioksidan semua tu.

AdilaKaman said...

alynn : haa.. betul la tu. lega kan? :D

Echin Nadiossa said...

rindu kolej nih.heheheheh.rindu cermin bear2.;p

AdilaKaman said...

ekin : HAHAHA.. yeah. kat situ banyakkkkk cermin!