01 June 2011

semudah ABC

assalamualaikum~ :)

aku tak pernah layan ASMARA. tapi tadi aku tengok episod akhir ASMARA. satu benda ja yang aku sempat 'tangkap' dalam cerita tu,

"ASMARA bukan untuk ZALIA dan ZALIA bukan untuk ASMARA"

perghh.. lepas ni, akak-akak dan abang-abang di luar sana boleh lah praktis guna ayat innocent cenggini bila nak mintak putus dengan pasangan masing-masing lepas bosan dah dengan depa. tukar nama ASMARA kepada nama si dia dan nama ZALIA kepada nama kalian. sumpah nampak innocent walaupun pada hakikatnya kau kejam gila. serius.

oh, satu lagi! ayat ni pun boleh pakai juga,
 
"awak boleh dapat lelaki/perempuan yang lebih baik daripada saya nanti"

selamat mencuba!

7 comments:

Anonymous said...

good idea hahahha LOL konon alasan innocent gila kannn. ahahha. mcm tak make effort langsung to stay ahaha

AdilaKaman said...

dylla fadzil : HAHAHA.. itu lah orang zaman sekarang. especially the guy. tak gentleman langsung nak mintak putus.

Didiey Fadhilah. said...

"awak boleh dapat lelaki/perempuan yang lebih baik daripada saya nanti"

putus guna ayat ni.Sumpah drama!

~ ika popo ~ said...

taw xpe..nk mntk putus gune alasan lapuk + xmasuk akal..hehe

AdilaKaman said...

didiey : AHAHHA.. orang Melayu kan suka drama. :P


ika : heuu.. biasa lah orang zaman sekarang. drama.

Duniakuabstrak said...

dah lama praktis ayat-ayat tuh kat janda-janda ai dulu

kah3

AdilaKaman said...

duniakuabstrak : HAHAHA.. kemain dia ye. janda-janda. banyak tu. :P