10 April 2014

Gents Woman?

assalamualaikum~ :)

Entah apa entah tajuk aku tu? Kalau lelaki, LADIES MAN. Kalau perempuan? Hahaha!!

................................................................................................................................................

Kerana kapel belangkas (yang asyik berkepit dan pakai baju sama), habis seluruh persahabatan berlainan jantina menimbulkan gosip.

-.-"

Maybe aku ada pernah cakap yang aku sambung Master ni, alone. Tanpa ajakan sesiapa, tanpa desakan orang tua. It was just me, and me. And God's being great as He always be; sent me my two best guy friends over to take a good care of me. 

I'm blessed.

:')

Yeah, they are the best. Sebab masa semester pertama tu, aku tak kenal sorang pun budak lelaki dalam kelas tu. They were my first guy friends. And they always make me laugh in the class. Both of them was the best male combo in the class, by the way. Haha!

So kebetulan, Afzan and I, we attended the class together. Sebab Spark ambik research. Makanya dalam fakulti tu-- memang akan nampak macam aku berkepit ja dengan si Bulat (Afzan) tu.

First, aku tak kenal sesiapa pun kat sana. Spark busy dengan lab, sebab tu Bulat ja ada.

Second, dia tu memang 'popular' kat fakulti, so he knows better about everything. Staf kat pejabat dekan tu pun, dia buat main ja. Aku kan anti-sosial. Satu jadah apa pun tak tau. Heh. :/

Kiranya-- aku bergantung kat dia untuk survive buat masa ni. Haaa gittewwww... Kiranya kami ni macam 'partner in crimes' laaa.. (If by crimes you mean TO NOT MISS ANY CLASS). Hahahaha!!

:')

Ada satu hari tu, aku terdengar orang duk kata yang kami ni 'kapel'. And I was like--

"Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???!!"

asdfghjkl

Aku tanya, kenapa cakap macam tu? Depa jawab satu ja, SEBAB SELALU BERKEPIT. Gahhh.. Aku pun cepat-cepat baiki salah paham itu--

"Afzan tu? Euwwww.... Jatuh saham kami."

Lulz.

Siap nak panggil aku ADILA AFZAN, sebab dalam kelas kami ada TIGA ADILA (kejadah ramai sangat kan?), and they were unable to come out with BETTER name, perhaps?

Zzzzzzzzz.....

Kalau tengok gambaq kat bawah ni, memang orang ingat kami kapel la. Tapi sumpah la wey walaweyyyy dia sorang ja kot kawan aku masa ni. Kalau tak keluaq ngan dia, nak keluaq ngan sapa lagi? Cukuplah selama ni aku asyik keluar makan dan shop groceries alone. Tsk.

T.T
Masa ni kami pi KLCC, recce tempat nak buat research. Pastu alang-alang tu, berjalan sampai ke Bukit Bintang la, Bukit Jalil la, Putrajaya la. Melawat kawan-kawan. Hihi..

Pastu ada lagi satu kes. Masa tu hari Jumaat, so aku pakai baju kurung hitam. Normal la kalau hari Jumaat, budak lelaki akan pakai baju Melayu kat UiTM ni. Pastu nak dijadikan cerita-- hari tu pakwe budak sebelah aku tu pakai baju Melayu hitam. Budak-budak lain tau yang awek budak tu ada somewhere kat tempat aku duduk tu, makanya-- secara 'rasminya' AKU la jadi awek dia. 

Alasan?

Sebab pakai baju sama hitam.

-___________________________________-"

MEMANG aku ni player UiTM pun. Merata-rata aku ada pakwe.


No comments: