22 May 2014

Aku

assalamualaikum~ :)

Aku, bukan jenis yang suka meminta-minta. Bukan jugak pesen tala muka kalau hang tak suka. Sebab tu, somehow aku rasa bangga dengan 'ego' yang aku ada. Sebab dia pelihara aku dari buat perkara sia-sia, perkara yang buat malu kaum Hawa. 

Pergh. Rhyme siooooot ayat aku!

Kahkahkah!

Kepada awak, awak dan awak...

Saya dah campak, dah isolate diri saya dari segalanya. Mohon tak payah lah datang kalau nak jadi makhluk tuhan paling annoying. K? Nah gula-gula, nah anak patung, gi main jauh-jauh sana. Mohon beri kerjasama. Mihihi..
Gambar memang tak ada kaitan dengan post. Saja. Teringinnnnn...

4 comments:

aenmatderis said...

whats that mean? i dont get it.

AdilaKaman said...

Why laaa you sibuk?

aenmatderis said...

kau cuma ade aku dengan afzan je pun dekat sini.
yang lain jauh. aku sibuk pun sebab ambik berat.
LOL

AdilaKaman said...

Kahkahkah!! Tak dak apa la. Aku pun dah lupa dah pun kenapa ni. :D