28 March 2011

Pizza Hut, best ka?

assalamualaikum~ :)

KENAPA kalau pi Pizza Hut, their waiters and waitress suka ignore budak-budak macam kami? apa? ingat wa tak dak duit ka derr?

KENAPA sekarang kat Pizza Hut dah tak boleh refill Coke? baru bulan lepas aku pi, boleh ja derr..

KENAPA Pizza Hut heboh-heboh kata 25% keju tambahan secara PERCUMA, tapi bila kat resit ada additional RM4 derr?

KENAPA bila aku pi Pizza Hut, sentiasa kena mintak sos cili dan serbuk cheese kat pelayan? berkali-kali pulak tu. orang lain tak makan guna sos meh? aku sorang saja ka dalam Malaysia ni yang makan pizza dengan sos? kenapa derr?

KENAPA Pizza Hut sediakan buttons for CALL, BILL and CANCEL, kalau kita tekan puluhan kali pun belum tentu ada pelayan yang mai layan? baik kau tukar ja dari nama pelayan, jadi peTAKlayan. ye dak, derr?

kenapa?

kenapa?

kenapa?

adakah ini DISKRIMINASI?

PILIH KASIH?

atau Pizza Hut memang tak kisah dengan kehadiran insan kecil macam kami? macam, lantak-kau-lah-setakat-makan-50-hengget-sikit-tak-heran.? *kecewa*

belum pernah aku dapat servis TERbaik dari Pizza Hut.

10 comments:

rieyaawgazli said...

pizza hut mane ni?
kalau kat sini memang...
kalau time peak hour macam nak mngamuk je aku...
tau tak aku byar service tax?
tapi tak bg service trbaik pun...
maybe sebab dia satu2nya piza kat perlis ni kot...

AdilaKaman said...

ria : masalahnya, aku rasa Kangaq's is wayyyyy better than A.Staq's okayyyyy. semua di atas terjadi di A.Staq's Pizza Hut! T_T

ENCIK TIKUS said...

hahahaha... funny..

AdilaKaman said...

encik tikus : FUNNY? huh! NO.

Anonymous said...

ap kata ang p try plak pizza kat kangaq 2 . ley blanje ak . jom3 ? huhu

AdilaKaman said...

yap : belanja ang? ceshhh. pantang aku kena suruh belanja. HAHAHA. takmau. p dah!!

nabila izyani said...

potongan 25% tu megaburi mata peminat kipas susah mati pizza hut dylli

rieyaawgazli said...

owh,kalau lg teruk,mmg aku bakar je pizza hut tu...
kite bakor je~
hehe.. :P

Amir Syahir said...

piza mahal! cilakak!

AdilaKaman said...

bella : tapi, cheq bukan kipas susah mati pizza hut pun. dia tanya, nak? jawap la, NAK. HAHAHA..


ria : betul! worst! kite bako! kite bako! T__T


hiro : sungguh aihhhh.