16 June 2011

tua, tua si kuma kuma

assalamualaikum~ :)

HAHAHA.. cam comel pulak tajuk entri aku ni.

'tua, tua si kuma kuma'

ouch. kan? kan? HAHAHA.. hari ni nak buat entri bermakna sikit. heuu..

SELAMAT HARI JADIAN NOR AKHMA YAZID!

boleh klik gambar untuk perjalanan percuma selama satu jam ke blog beliau.
memperkenalkan, salah seorang daripada ahli Budak Hitam aku. heh. payah bebenor aku nak cari gambar bersama mokcik ni. we rarely had picture together because we both hate each other. HAHA.. *nak pulak aku buat entri birthday dia kalau betul gitu kan?*

so now, she's twenty-one baby! ouch. welcome to the club hotty. HAHA.. kuma, hang hot ka? heh. jangan marah haaa.. tak sempat nak jadi yang pertama untuk menghantar mesej sebab setiap malam aku 'padam' sebelum tengah malam tiba. eleh. macam kau kisah lah pulak kan? kita bukannya suami isteri pun. HAHA..

kawan, semoga kau dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan di-per-apa-apa-saja-lagi lah kan. huhu.. terima kasih dari hati yang paling dalam, atas segala tunjuk ajar dan bantuan yang hang dah bagi kat aku sepanjang enam semester kita bersama. ouch. BERSAMA. *pitam*

jadi, lepas dah sedar diri tu dah tua, kena sedar jugak, bila umur meningkat, tanggungjawab juga datang bertimpa-timpa. heh. mungkin hang dah jalankan tanggungjawab yang AGAK baik sebagai seorang anak, seorang kakak, seorang adik, seorang kawan, seorang jiran, seorang tutor, seorang Islam, seorang apa-apa-saja-lagi lah kan. tapi, jangan lupa tanggungjawab hang sebagai seorang RAKYAT MALAYSIA. penting ni. umur dah dua puluh satu, apa kata sekarang ni hang bergegas pi pejabat pos dan daftar sebagai seorang pengundi?

AKU SUDAH!

diulangi,

AKU SUDAH!

HAHA.. dalam televisyen duk kata lebih kurang 3.1 juta rakyat Malaysia yang sudah boleh mengundi, tapi masih belum mendaftar. baru Selasa lepas aku pi daftar sebagai pengundi, apasal iklan tak kata sekarang dah tinggal 3 099 999 juta rakyat Malaysia saja yang masih belum mendaftar? kan? HAHAHA..

picture courtesy of here

maaf Kak Limah, cheq orang Perlis. tak boleh lah nak undi ampa. tapi, kuma boleh. :D

8 comments:

ENCIK TIKUS said...

alaaa nak masuk dalam team budak hitam.. nak masuk.. nak masuk !! :(

AdilaKaman said...

encik tikus : cannotttttttttt.. HAHAHAHA..

akema yazid said...

terima kasih kawan..
terharu aku baca entri neh..
aku memang hot la weh, sebab dah 21..
capik, fana, cikwan, zuzue ja tak hot lagi..:P

AdilaKaman said...

kuma : heh. sama-sama lah kawan. jangan nangis k. HAHAHA.. capik memang tak hot pun. nabila, lagi ah. HAHAHAHA.. tapi, aen tu hot ka? HAHAHAHA.. :P

akema yazid said...

oooii..
sapa kata aen tak hot??
tak ingat ka cikwan bagi apa kat dia??
haha..

AdilaKaman said...

kuma : hoi, gila ka? gelimat aku bila terbayangkan aen begitu. HAHAHAHAHA..

ENCIK TIKUS said...

kenapa tak boleh ? tsk.. :'(

AdilaKaman said...

encik tikus : itu geng awek2 UiTM. kamu, awak2. HAHAHAHA..