10 July 2011

dipinang

assalamualaikum~ :)

semalam aku mimpi ada orang masuk meminang aku. *bunyi cengkerik*

yang tak boleh blah bila anak buah abah aku yang cuba memetik aku di taman abah.

pheuuu..

"mama, kalau ya pun bagi lah angah habis degree dulu!"

dialog konon protes tapi dalam hati ada taman. ^_^

......................................................................

apakah? gilak ah kalau benar itu semua terjadi. mampuih ampa kena balun ngan abah cheq kat balai nanti. gatai sangat nak menyunting bunga yang paling mahal di taman beliau. HAHA..

tapi kat hospital tadi, ada seorang anggota polis jambu putih melepak tercari-cari akan beta. huehuehue. mungkinkah benar mimpi itu? :P


p/s : semalam (8th July) hari jadi mama. happy 53th birthday mama. I love you. :)

p/s/s : tadi (9th July) abah is hospitalized. semoga abah cepat sembuh. amin. :')

UPDATE
my dad has been discharged this afternoon (10th July). alhamdulillah. :)

8 comments:

ieka said...

jgn nk gtai sgt noh..hehe. :p

habis degree, pulun kwen jgn lupe ajk aku... :D

AdilaKaman said...

pika : nak buat macam mana, aku TERmimpi. HAHAHAHA.. jangan risau. kalau aku kahwin, aku buat kenduri khas untuk jemput hang. :D

aenmatderis said...

abah kau sakit ape?

AdilaKaman said...

aen : tak tahuuu.. kena operate semalam. tapi dah discharge dah tadi.

aenmatderis said...

oh.
alhamdullillah...
get well soon untuk abah kau....

AdilaKaman said...

aen : insya'ALLAH.

ENCIK TIKUS said...

kompang di palu.. pengantin baru.. ketap ketap ketap..

AdilaKaman said...

encik tikus : adeyyyy.. lambat lagi! :P