12 July 2011

rungutan kepada yang berkenaan

assalamualaikum~ :)

huhu.. di sini ada sedikit pengumuman penting.

kepada yang berkenaan,

kalau ada sesiapa yang mengutuk/mengkeji/memuji/merindui/menyebut nama aku pada jam 0130 (12 Julai),

diharap anda dapat bertaubat,

kerana pada jam tersebut,

aku yang sedang lena dibuai mimpi ngeri,

TERJAGA dek kerana tersedak secara tiba-tiba,

dan telah batuk-batuk selama setengah jam akibat daripada aktiviti kurang sihat anda itu.


kalau ya pun kau nak mengutuk/mengkeji/memuji/merindui/menyebut nama aku,

sila lakukannya di siang hari,

kejadahnya tengah-tengah malam memuja nama ku?


kasihanilah hamba yang kecil ini. 

dah la nak tidoq pun payah,

sakit mata la sakit kepala la sakit hati la.

haishhh~


sekian,

yang telah memaafkan dirimu. -,-

6 comments:

fanna said...

sori la weh,
aku dok halau tikus time tu..
tersedak teruk ke???
;p

AdilaKaman said...

nabila : kejammmmmmmm.. adakah tikus anda bernama ADILA? HAHAHAHA.. tersedak teruk kot! sampai terjaga. huehuehue.. -,-

fanna said...

degil sgt..
kasi nama ADILA terus..
hahaha

AdilaKaman said...

nabila : weyyyyyy.. kenapa kuangjaq sangat? aku tak degil pun okay. TAK. T____T

ieka said...

aku rasa..jam tuw la jam tuw..

aku menguap nak tido;

ngntok sgt kot..HAHAHA. :P

AdilaKaman said...

pika : sampainya hatimu mempermainkan hatiku? :D