18 July 2011

harapan masa depan

assalamualaikum~ :)


kalau aku ditakdirkan untuk kekal bersama Budak Hitam sehingga aku tamat ijazah nanti, dua orang macik ni adalah di-wajibul-ghunnah-kan untuk hadir bersama di malam berinai/bertunang/nikah aku nanti. sleepover macam hari tu. gosip sampai larut malam. mengata orang, kumpul dosa sama-sama. mata berair bila kongsi cerita sedih. saling menunding jari bila masing-masing liat gila nak bangun subuh. kongsi steamboat seperiuk sampai licin tinggal kuah. dan maaaaaaaaacam-macam lagi. :')
kawan baik mungkin bertukar. kalau semester ni aku baik dengan Siti. mungkin semester depan aku rapat dengan Minah. semester kedepan mungkin bergolek dengan Timah pulak.

tapi, kenangan dengan Budak Hitam takkan terbuang dari album aku. siapa rapat dengan aku, kredit kepada kalian. nanti boleh jadi pengapit aku masa kahwin. huehuehue. opssssi. TERgalok plop. :P

p/s : Al-Fatihah kepada arwah Wa Baharom (17 Julai 2011).

4 comments:

Umie Nadhirah said...

gumbira nye dia. muka awak macam MM SARAH.

AL-FATIHAH..

AdilaKaman said...

@Umie Nadhirah lahhh.. tak tengo Mari Menari! :|

fanna said...

serius mata aku masuk habuk ;(

AdilaKaman said...

@fanna jangan la berhabuk. sat lagi mesti habuk hang mai kat aku jugak. T.T