30 June 2014

Surviving Break Ups My Way

assalamualaikum~

You know the feeling you have the moment you listened to a song? Lagu ni manis. Like, manissssss sangat! 


Aku ni jenis manusia menghayati bunyi lebih dari perkataan. So lepas aku dah tangkap cintan leleh-leleh tertonggeng, baruuuuu terperasan tajuk dia 'lonely' uollssssss...

LONELY okay.

Hahahahaha!! 

Tengok video clip dia, I iz sedih. You know, all the stuffs you did to survive after going through a hard break up. Dulu-dulu, masa lepas putus cinta, haruslah LOST sebentar. Kalau selalu tengok wayang berteman, makan berteman, shopping berteman, tiba-tiba tak ada orang teman. Yelah. Masa ada pakwe, mana ada pergi tengok wayang dengan kawan kan. Lepas tu, bila dah tak ada pakwe, kawan pun malas la nak layan lantak hengko dulu berlagak! Gittewww..

:')

Macam dalam video clip ni, she made everything extra happy untuk cover balik level 'happy' yang sudah menjengah index bahaya. To make it neutral. Kalau aku hari tu, ada lah jugak beberapa kali buat perangai. Pi merayau kat KLCC and Pavilion sorang-sorang lah, pi tengok wayang sorang-sorang lah, balik kampung drive sorang-sorang lah. Perlis and Shah Alam is not dekat okay. Ugh. Pastu, sepanjang masa 'beriadah' sendirian tu, mula lah feeling feeling lari pi oversea membawa hati yang lara. Lulz. Drama queen syial lu, Adila!

:'D

Sebab tu kalau nampak macam aku buat benda yang orang jarang buat sorang, tapi aku buat jugak, tu ada laaaaa tu. Tengah melara la tu. Dan memandangkan aku jenis yang tak meroyan merayu simpati kat laman sosial, aku 'meroyan' dengan cara macam tu. Cara yang orang tengok tak serabut dan aku sendiri pun tak serabut. Cover kunun. Ego katekoooo.. Gittewwww.. Hihihi..

Jadi, bila nak meroyan tu, ambik masa untuk fikir sat. Berbaloi tak? Apa hasil meroyan di laman sosial? Agak-agak kawan menyampah tak? Agak-agak ex ngko tu nak merangkak balik ke kaki tak lepas tengok? Tak? Kalau tak, baik ngko gi karaoke sorang-sorang lah beb. Bahahah!! Eh! Karaoke sorang! Tu tak buat lagi!!

Hatiku~

Hatimu~

*tetiba*

Benda paling basic and essential,

YOU DO NOT STALK YOUR EX.

Tak kira lah walau aral melintang sekalipun, JANGAN sesekali bukak timeline dia. Aku, memang putuskan terus hubungan laman sosial. Nak mesej, boleh. Kau nak follow aku, boleh. Tapi aku memang tak akan follow. Cukuplah jadi crazy stalking girlfriend dedulu. Tak kan nak naik pangkat jadi crazy stalking ex girlfriend pulak kan? Hihihi.. Stalk, pastu meroyan. No. No.

Sayangilah diri anda dan orang-orang yang menyayangi anda SAHAJA!



UPDATE

Kalau boleh, mohon elakkan.....



2 comments:

aenmatderis said...

dasyat sangat pun misskol smpai 77 639 kali seminggu.
gila loserrr

AdilaKaman said...

217 sung messages okayyyy... Rasa macam nak buat gitu gak, boleh? Psycho ex-girlfriend. Hahahahah!!