16 October 2014

Cik Persatuan

assalamualaikum~ :)

Rasa macam baru semalam, aku, AdilaKaman being the ignorant me. Ignoring whatever yang terjadi di sekeliling aku, selagi ia tak bagi keburukan, selagi tu aku tak ambik kisah. Dari diploma sampai ke degree, aku bukan student yang aktif. Haaa mamposlah apa saja aktiviti/persatuan korang buat, aku malasssss nak join. UNLESS, aku ada geng. Which is why, aktiviti kolej semua aku join. Sebab kawan-kawan aku sekolej. Those were the sweetest memories.

:')

Pastu here comes the moment bila tetiba aku buat rajin nak join. Bermula dengan jadi AJK untuk Malam Pra-Graduan (MPG) fakulti secara paksa rela (tapi best gila) tu, sampailah lepas aku sambung master ni.

Guess what? Now, the ignorant AdilaKaman is one of the AJK untuk persatuan postgrads. Currrrlasss kau jahhhh. Masuk meeting sebenar okay?!
Ni, lanyard dengan matrix card holder ni, dah masuk semester kedua, baru terhegeh-hegeh nak beli. Itupun sebab hari ni ada meeting dengan ex-daddy iolls, Timbalan Dekan HEP. Bahahaha! Kalau tak pakai ikut sahsiah rupa diri, siap la hang kena tadah telinga dengaq dia beletiaq. Lulz.

No comments: